Przejdź do treści głównej
Oficjalna nowa strona programu
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027

Dokumentowanie wydatków za pomocą faktury elektronicznej (w ramach działań wdrażanych przez Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego)


W przypadku obiegu faktur otrzymanych i przetwarzanych drogą elektroniczną (e-faktura), Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dopuszcza możliwość opisu i akceptacji faktury w systemie elektronicznym.

Poniżej prezentujemy dwa schematy postępowania w przypadku dokumentowania wydatków za pomocą faktury elektronicznej.

Schemat I

W systemie CST2021 pod daną pozycją we wniosku o płatność dołącz:

  1. pobrany oryginał faktury elektronicznej otrzymanej od wykonawcy, bez jakichkolwiek informacji dopisanych przez Ciebie;
  2. opis faktury w formie elektronicznej[1] z zachowaniem zasad obowiązujących dla dokumentu w formie papierowej, przy czym w tej sytuacji dokument musi być opatrzony stosownymi kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osoby/osób ostatecznie zatwierdzającej/ych faktury;
  3. historię akceptacji dokumentu.

Schemat II

W systemie CST2021 pod daną pozycją we wniosku o płatność dołącz:

  1. pobrany oryginał faktury elektronicznej otrzymanej od wykonawcy, bez jakichkolwiek informacji dopisanych przez Ciebie;
  2. wydrukowaną fakturę elektroniczną. Umieść na niej zapis „wydruk z systemu elektronicznego” oraz opis zgodnie z Przykładowym opisem faktury lub innym dokumentem potwierdzającym poniesienie wydatku stanowiącym element Zasad realizacji FE SL 2021-2027. Tak przygotowany dokument zeskanuj i załącz pod daną pozycją we wniosku o płatność;
  3. historię akceptacji dokumentu.

Pamiętaj, że:

[1] zgodnie z Przykładowym opisem faktury lub innym dokumentem potwierdzającym poniesienie wydatku stanowiącym element Zasad realizacji FE SL 2021-2027.


Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis

Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś