Wzory formularzy i dokumentów niezbędnych do realizacji projektów w naborach ogłaszanych przez Departament Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgodnie z postanowieniami umowy/decyzji zawartej na realizację projektu, gdzie ogłaszającym nabór jest Departament FS, zobowiązany jesteś do stosowania obowiązujących wzorów formularzy i dokumentów.
Poniżej znajduje się aktualna lista wzorów formularzy i dokumentów niezbędnych do realizacji Twojego projektu.
Niezbędne wzory dokumentów
- Wymagania dotyczące wyodrębnionej ewidencji księgowej.
Dokument dotyczy:
- zasad ewidencjonowania wydatków przez beneficjentów stosujących pełną księgowość (zobowiązanych do prowadzenia ksiąg rachunkowych), jak i prowadzących uproszczoną księgowość;
- sposobu opisywania dokumentów finansowo–księgowych.
- Wzór Harmonogramu form wsparcia dla projektów realizowanych w ramach FE SL przez Departament Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z instrukcją jego wypełniania.
- zgodnie z postanowieniami zawartej z IZ FESL umowy/decyzji dot. realizacji projektu zobowiązany jesteś do sporządzania i zamieszczania na stronie internetowej projektu, o ile taka istnieje, szczegółowych harmonogramów udzielanego wsparcia;
- w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym udzielane będzie wsparcie, uzupełniony Harmonogram przesyłasz na adres mailowy: efs.kontrola@slaskie.pl. W temacie maila wskaż numer projektu.
- wzór formularza stanowi załącznik do umowy/decyzji zawartej z IZ FESL (patrz postanowienia umowy/decyzji „przetwarzanie i ochrona danych osobowych”);
- zakres danych osobowych różni się pomiędzy projektami, a także zależy od funduszu udzielającego wsparcie (EFS+, FST).
-
72,5kB DOCX
Wymagania dotyczące wyodrębnionej ewidencji księgowej
-
60,7kB DOCX
Harmonogram form wsparcia instrukcja
-
76,3kB DOCX
Formularz klauzuli informacyjnej