Baza Konkurencyjności 2021
Baza Konkurencyjności (BK2021) to aplikacja wspierająca realizację zasady konkurencyjności (rejestracja ogłoszeń oraz zbieranie ofert).
Wbudowana wyszukiwarka ogłoszeń pozwali Ci w dogodny sposób odnaleźć zapytania ofertowe zamieszczone przez innych beneficjentów.
Zasada konkurencyjności, której musisz przestrzegać przy udzielaniu zamówień o wartości powyżej 50 tys. zł netto, została oparta o wymogi wynikające z Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Jeśli stwierdzisz, że oszacowana zgodnie z PZP wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 tys. zł netto sumujesz zamówienie na poziomie projektu w celu weryfikacji, czy zamówienie podlega zasadzie konkurencyjności.
Zapoznaj się z informacjami dot. najczęstszych nieprawidłowości w zakresie zamówień.
BK2021 występuje w 2 wersjach:
- wersji produkcyjnej, gdzie możesz zamieszczać i przeglądać ogłoszenia,
- oraz w wersji szkoleniowej, gdzie możesz przetestować i zapoznać się z możliwościami, jakie daje BK2021.
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej przygotowało dla Ciebie instrukcje multimedialne, dzięki którym dowiesz się krok po kroku, jak poruszać się po aplikacji BK2021.
Jeżeli napotkasz problem techniczny możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem adresu: BKpomoc@slaskie.pl.
W tytule e-maila wpisz niezbędne informacje, tj. numer projektu, numer naboru lub numer ogłoszenia – w zależności od tego, czego sprawa dotyczy.
W treści wiadomości koniecznie podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- adres mailowy konta, na którym zidentyfikowałeś problem,
- numer telefonu,
- datę i godzinę wystąpienia błędu,
- wersję przeglądarki internetowej,
- szczegółowy opis błędu,
- zrzut ekranu.
Brak którejkolwiek z podanych w informacji lub brak możliwości nawiązania kontaktu zwrotnego może skutkować nierozpatrzeniem wysłanego przez użytkownika zgłoszenia lub znacząco wydłużyć proces udzielania wsparcia.
Zapoznaj się także z najczęściej zadawanymi pytaniami dot. Bazy Konkurencyjności 2021oraz sekcją Pomoc.