25 września 2025 r. zaktualizowaliśmy harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie.
W harmonogramie zaktualizowano terminy rozpoczęcia i zakończenia naborów oraz zmieniono kwoty przeznaczone na dofinansowanie. Ponadto, doprecyzowano daty dzienne rozpoczęcia i zakończenia naborów na IV kwartał 2025 roku. Usunięto nabory, które się zakończyły oraz dodano nowe nabory.
W zaktualizowanym harmonogramie zaplanowano ogłoszenie 95 naborów na kwotę 4 618 291 106,46 zł.
Co się zmieniło?
- Dodano 28 nowych naborów,
- Usunięto 13 naborów, które się zakończyły.
Nowe terminy ogłoszenia naborów
- Działanie 01.02 Badania, rozwój i innowacje w przedsiębiorstwach,
- Działanie 02.17 Budowanie świadomości na rzecz klimatu,
- Działanie 05.12 Regionalne programy zdrowotne (2 nabory),
- Działanie 05.14 Usługi rozwojowe dla kadr administracji samorządowej,
- Działanie 08.01 Infrastruktura szkolnictwa wyższego,
- Działanie 08.06 Infrastruktura ochrony zdrowia.
Zmiany alokacji naborów
- Działanie 02.02 Efektywność energetyczna budynków użyteczności publicznej,
- Działanie 02.04 Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych – ZIT,
- Działanie 02.15 Ochrona przyrody i bioróżnorodność – ZIT,
- Działanie 03.03 Regionalne Trasy Rowerowe – ZIT,
- Działanie 07.07 Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej (2 nabory),
- Działanie 08.06 Infrastruktura ochrony zdrowia (2 nabory),
- Działanie 09.01 Zwiększenie roli kultury i turystyki w rozwoju subregionalnym,
- Działanie 09.01 Zwiększenie roli kultury i turystyki w rozwoju subregionalnym – ZIT Płn,
- Działanie 10.06 Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii (ZIT Płd) - 2 nabory,
- Działanie 10.07 Rekultywacja terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele środowiskowe,
- Działanie 10.09 Ponowne wykorzystanie terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele rozwojowe regionu – ZIT Centralny,
- Działanie 10.14 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT Centr.
Aktualna wersja dokumentu znajduje się w dziale:
Dokumenty.